Motorola Moto X announcement hub: get all your Moto X news here

August 1, 2013
17 80 16
You probably want to get all the Moto X news as fast as possible, and preferably from one place. That’s what this post is for, so make sure to tune in often.

    moto x hands on aa (1)

    The much talked about Moto X, the device that Motorola hopes will bring it back to the fore of the smartphone industry, is now official. While we knew a lot of the specifications and features of the Moto X, the Google-owned Motorola still managed to keep a few surprises under wraps.

    If you are as excited as we are over the Moto X, you probably want to get all the Moto X news as fast as possible, and preferably from one place. That’s what this post is for. We’ll be updating it with links to our coverage as soon as posts go live, so make sure to tune in often.

    What do you think of the new Moto X? First thoughts? Is Motorola on to something big here or is it just a storm in a teacup?

    Comments

    • MasterMuffin

      Meh, they said this is bigger thing than the first iPhone… BTW they actually made a wooden version? That’s the coolest thing in Moto X so far :)

      • Daniel DS

        I think it’s just coloring, it’s actually colored plastic, isn’t it?

        • MasterMuffin

          meh

          • http://AndroidAuthority.com/ Bogdan Petrovan

            It;s wood.

            • MasterMuffin

              Yeeea! One thing I like about Moto X :))

        • vperl

          Use one of my SHARPIES .

    • Luka Mlinar

      Price will be a deal breaker for me. Shame, i was so into this phone. I guess we wait for the Nexus 5 now.

      • MasterMuffin

        Of course we wait for the N5! :)

    • Jacob Buys

      The hype train crashes and burns because guess what theres a locked boot loader and the price is insane for out dated specs. I know specs dont matter but after a 2 years in a contract 2012 specs are gonna feel real slow

      • klp

        its not about specs man, its about optimization

    • Jacob Buys

      Well im definetly not preordering any more, ill wait for some reveiws. Its a shame i was so hyped for this. T_T im gonna go cry, i wanted new music recording equipment

    • vperl

      tiny teacup, or thimble

    • http://attackoftheandroids.com/ Mat Lee

      Meh it has potential but how long are updates going to take with the special core stuff happening? I’m underwhelmed at this point.

    • Jacob Buys

      We really should have taken the droid ultra’s price as a warning… smh

    • Ares

      Funny how Motorola disappoints a LOT of people. Cutting edge price ? And revolutionary ? Haha I won’t be paying $299 for a 2012 specs. The new 3 droid phones also disappoints me because of the price. Gonna keep my S4 and wait for some good devices out there.

    • Motoguy

      Why are people whining on a phone with upgraded specs of last year’s US Version Galaxy S3 plus BETTER OPTIMIZATION? Android spoiled you. The iPhone 5 has dual-core 1.3ghz but is lightning fast! Optimization is key!

    Popular

    Latest